Resa

Nu är det klart!
Den 20 Juli ska vi åka till Rhodos allihopa!
(Mamma, pappa, lillebror, storebror & hans tjej, jag & Jerry)

image12

image14

Här ska vi bo, (Hotell Cactus), precis brevid havet och det är nära till centrum!
Känns lite overkligt att vi ska åka allihopa, men det kommer att bli så himla kul och vilka minnen man kommer att ha från den resan.
Det kommer att bli hur underbart som helst!

Pappa han ska betala hela resan också, han vill bjuda oss barn på den istället för att ge oss pengar och det tycker jag är riktigt bra!
Tack pappa du är underbar!
Det säger jag inte bara nu för att han ska bjuda oss på en resa utan han är bara så himla genomsnäll min pappa och det kan dom som träffat honom hålla med mig om.
Jag har nog världens bästa föräldrar!
Mamma hon är juh den som ska ha koll på precis ALLT och det går ju inte alltid så bra!
Men hon finns där när man behöver henne...

Nu är det bara att börja räkna ner veckorna och börja lägg undan till fickpengar!
LÄNGTAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0