Städning

Städning är ett nödvändigt ont!
Precis innan man ska sätta igång med städningen så känns det bara allmänt jobbigt, men efteråt så infinner sig en rofylld känsla av välbefinnande.
Herregud vilka ord jag kan, blir imponerad av mig själv. Nåja vidare till vad jag egentligen skulle skriva!
Har precis dammsugit hela lägenheten och moppat golven, har bara lite att damma kvar men det ska nog gå ganska fort ändå.
Sen blir det att fräscha till sig efter gårdagen och ge sig iväg till affärn och handla!

Idag kommer juh älsklingen hem ifrån sälen också äntligen.
Så ikväll ska jag fixa i ordning Tacos och sen så blir det bara en massa mysande!
Ska fixa lite stämning också med ljus och allt sånt som hör till, men att elda det är jag riktigt bra på.
Tänk vad mycket det gör med att tända lite ljus, det är hur mysigt som helst.

Me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0