Underbart!

Igår den 27/2 så firade jag och Jerry 4 år tillsammans *underbart*
Det känns lite overkligt, men samtidigt känns det som om vi har kännt varandra hela livet.
Tiden går ju så himla fort..

Vi firade i alla fall med lite mys och god mat.
Till förrätt gjorde vi räkcoctail och det är så himla gott, men tyvärr var räkorna inte så goda så den blev inte lika god som den brukar men men.
Sen som huvudrätt gjorde vi grillspett, vi lånade Ann och Bosses underbara grillspettsmaskin som det tyvärr inte går att få tag på längre...
Den är i alla fall suverän!
Till det hade vi potatisklyftor och sen mangoraja sås *nam nam*
Och man får inte glömma bort det goda vitlöksbrödet!
Det blev en riktig mys kväll, kollade på sex & the city en stund också.

Jag älskar dig Jerry Axberg och jag kommer alltid att älska dig!
Tack för att du finns och för att du är så himla underbar, jag skulle inte klara mig utan dig...
Jag vill leva resten av mitt liv tillsammans med dig!
Du & Jag för alltid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0