Glasögon

Igår var jag till synsam på synundersökning, passade på eftersom det kostade 40 kr just nu och jag hade ju ändå tänkt att gå iväg så då var det lika bra att göra det nu! Det visade sig att jag hade rätt, min syn hade försämrats.
Det var inte mycket men litegrann var det allt och det är det som jag har kännt av, speciellt när jag har kört bil i skymning. Jag behövde inte ha glasögon, men jag har ju alltid tyckt att det är fint med glasögon så nu ska jag skaffa mig ett par. Håller på att prova för fullt, men har inte hittat nån båge än som känns helt 100.
  
Det får helt enkelt bli att kolla på fler ställ, nu har jag bara kollat på Synsam och där har jag hittat två par som jag skulle kunna tänka mig men nja. Jag vet ju att det finns snyggare, bara hoppas att Jerry har tid att följa med mig någon dag så blir det lite lättare i alla fall!
Nog om detta!


Kommentarer
Postat av: Emma

ooh du måste hjälpa mig också. håller också på att välja =) haha

2008-02-01 @ 22:13:03
URL: http://emmafridaelisabeth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0