Lördag

Idag har jag varit iväg och jobbat!
Är ju öppet 10-15 varje lördag nu och det är väl sådär, känns som om det är så himla onödigt eftersom att det ändå inte är folk fram till kl.15!

Nu har jag precis kommit ut från duschen och ska snart börja göra mig i ordning för fest.
Jerry, jag och Rosen ska vara hemma hos oss ikväll och dricka litegrann, vi får se ifall det kommer några fler.
Har dock inte infunnit den rätta partystämningen än, men den kommer väl snart fram får jag hoppas!
Vet inte riktigt vad jag ska skriva, men jag fortsätter lite senare!

Ha de gott!




I´m back!
Jerry och Rosen har gått iväg till statt nu, själv stannade jag hemma eftersom att jag ändå inte var så jätte sugen på att gå ut sen tyckte jag att det kunde vara dags för en killkväll!

Nu funderar jag på ifall jag ska ta fram pysselgrejerna och pyssla i ordning ett grattis kort!
Så här blev det:

image2




Jag hittade även ett annat grattis kort som jag har gjort!

image3


Natti Natti!

Kommentarer
Postat av: Anette

Hejsan!
Väldigt fina kort du gjort.
Själv börjar jag få lite abstinens vad gäller pyssel. Kunde ju inte vara med på Bokia sist :o( Men nästa gång så...
Vi ses!

2008-01-31 @ 18:47:58
URL: http://anettej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0