Träning

Var iväg på mitt första bodypump pass igår!
Skulle möta upp Emma där för jag hade lovat henne att jag skulle följa med och prova på vad det var för någonting.
Klockan 18.28 var det fortfarande ingen Emma på plats (Nervös), men jag inser ändå att jag måste gå in och börja, så jag tar mig i kragen och går in.
Jag har ju ingen aning om vad man ska ha, men tog fram det alla andra tog fram!
Sen frågade jag en tjej om hon kunde hjälpa mig lite angående vikterna eftersom att jag har noll koll.
Hon hjälpte mig i alla fall och var hur trevlig som helst! Tack & Bock!

Efter 5-10 minuter av passet dyker Emma upp!
Jag hör att någon knackar på fönstret så jag vänder mig om och där står Emma *Äntligen*
Jag vinkar åt henne sen fortsätter jag med mitt, då knackar hon på igen och pekar på dörren.
Herregud, jag är så himla smart så det är ju otäkt, hon ville ju självklart bli insläppt men där står jag som en idiot och bara vinkar till henne, men fattar till slut vad hon vill så jag öppnar dörren.
Hon hade visst försovit sig!
Sen var det bara att ösa på och köra järnet!

Var ett väldigt roligt pass i alla fall så det blir nog att jag går på det fler gånger.
Idag så är det dags för spinning igen och känner mig ganska laddad redan nu!
Ska trampa som faaan så att jag får komma hem fortare *fniss*

Ha de bra gott folk!


Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHAHAHAHAHAHA! ja dör :) gud så roligt :P

2008-01-27 @ 22:17:35
URL: http://emmafridaelisabeth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0