Cykeltur...

Idag när jag kom hem från jobbet straxt efter klockan.18 så stack mamma och jag ut på en liten cykeltur.
Cyklade till mormors och morfars grav (östra kyrkogården) och tittade så att det såg fint ut hos dom!
Såg i alla fall riktigt bra ut :)
Sen så cyklade vi och hälsade på Micke och Angelica.
Jag passade på att tigga lite mat eftersom jag inte hunnit äta något efter jobbet än, så fick lite husmanskost.
Potatis och hemmagjorda köttbullar...Tack så mycket!

Nu är jag hemma igen och ska snart sätta mig och mysa med kissarna i soffan.
Hoppas att det är nått bra på tv bara...
Jerry han jobbar natt så får ringa honom sen och prata lite :)

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0