Irriterande

Jag blir så irriterad när grejer inte funkar.
Det är ju inge ovanligt att det är mobiler eller andra elektroniska saker!
Köpte ju min mobil för ca.5 månader sen, tror jag köpte den i Februari-Mars nån gång, men nu helt plötsligt är den jätte konstig...Displayen låser sig ibland och sen så försvinner färgen...
Fattar inte hur det har kunnat bli så...SUCK!
Självklart har Marlén inte skrivit ut något kvitto eller sparat beställningsbekräftelsen, så jag får se vad Elgiganten säger..
Har mailat till dom så får se om jag kanske får nått svar imorgon!
Tur i alla fall att jag har min andra mobil, den är inte helelr helt OK, men den är nog bättre en samsungen just nu!

Jag får uppdatera imorn hur jag får bete mig om Elgiganten har svarat!
Hoppas att det går att göra någonting i alla fall eller att de kanske har kvar någon information i deras dator...Håll tummarna nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0