Kalas...

I måndags så var det kalasdags!
Jerrys kusin Erik fyllde 14 år så var ditbjudna på kalas :)
Jag jobbade ju till klockan 18.00 så åkte nästan direkt till kalaset, var bara hem en snabbis och byta om.
Fick hamburgare och bröd på kalaset och sen jättegod jordgubbstårta.

Vi blev inte kvar så länge etfersom det var jobbardags dagen efter också.
Men det var kul att träffa så många av Jerrys släkt igen, i midsomras så var ju inte alla med :(


I tisdags var det också dags för kalas, men den här gånger var det Jerrys mamma som fyllde år så blev att åka dit direkt efter jobbet, hade med mig lite ombyte dit så Jerry och Emma kom och hämtade mig.
Blev jätte god mat också...
Ann hade lagat kassler med ananas på och sen lite riven ost över och sen in i ugn + potatisgratäng (den som finns på kronhallen och konsum som man bara behöver stoppa in i ugnen så är den klar).
Det är nog den godaste potatisgratängen som jag har ätit...
Efter det blev det en kubbmatch...
Jerry och jag mot Ann och Bosse, det började jätte bra för mig och Jerry men sen vände det...
Det blev 2-1 i matcher till Ann och Bosse...*Suck*

Efter kubbmatchen så gick vi in och slöade framför teven, blev lite jordgubbar med mjölk, grädde och socker...
Mmm...det är verkligen gott!

Tack allihopa för 2 underbara kalas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0