Ledig dag

Idag så har jag varit ledig eftersom att jag jobbar lördagen.
Har passat på att ta sovmorgon och sen har jag mest njötit av att vara hemma...
Älsklingen gav mig fotvård också och det var hur skönt som helst...Tack så mycket älskling!
Är len som en bebisstjärt på hälarna nu :)

Sen efter det så stack Jerry och jag iväg till träningslagret, Jerry han skulle möta upp Brask där så att de kunde hjälpas åt att träna så jag passade på att följa med eftersom att det inte ha blivit någon träning denna veckan :(
Jag gick på löpbandet...Gick i 50 minuter och hann gå ca.4,5 km och gjorde av med 200 kalorier...Me like
Får nog följa med Jerry fler gånger till gymet eftersom att jag inte kommer mig för att gå ut och gå när jag kommer hem från jobbet!

Nu är Jerry iväg och jobbar, han slutar inte förrens 06 imorn bitti, själv har jag lagat mat.
Gjorde stekt laxfilé med någon sorts potatis och sen sås och självklart lite sallad...
Bedöm själva vad ni tycker om min lyxiga mat ;)



Nu ska jag fortsätta kvällen framför teven och inte göra nånting...
Bara ladda upp för en ny arbetsdag imorn...*usch*
Känner mig så himla trött, längtar till semestern nu för nu känns det att man inte varit ledig på bra länge :(
Ha de så bra allihopa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0