Tränat

Idag har Jerry och jag varit iväg till träningslagret och tränat litegrann.
Jag gick på löpbandet i ca-30 minuter medans Jerry körde lite styrka!
Fick hjälpa honom med en övning också men sen var vi klara.

Nu håller vi på att fixa käk...
Mmm..Det vattnas i munnen på mig.
Nu får ni hålla i er för här blir det ganska nyttigt :)
Laxfilé, potatiskroketter, (Marlén), pommes frites (Jerry), broccoli, sallad, gurka och tomat.
Det ska bli så himla gott!

Tänkte i alla fall att jag kunde skriva litegrann här ifall någon vill läsa.
Har ju tyvärr inte så många läsare, vet inte vad jag ska hitta på för att locka fler till min blogg...
Någon som har förslag?
Vad vill ni läsa om??

Ha de så bra...
Ser fram emot svar!

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Länka din blogg när du skriver kommentarer så hittar fler hit :)

2008-07-09 @ 22:30:10
URL: http://milixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0