Förlåt...

Gud vad dålig jag har varit på att uppdatera mina läsare ;)
Men det har varit fullt upp sen midsommras känns det som...
Man jobbar på som vanligt och dagarna dom bara flyger förbi, är ju inte långt kvar nu tills vi åker till Rhodos och det ska bli så himla underbart...Det känns att man behöver lite semester nu om man säger så!

Hmm..Vad har hänt annars då?
Idag (lördag) var mamma, lillebror och jag till Örebro och shoppade...
Hade satt upp en budget på 500 kr som inte fick överskridas och den klarade jag bra, blev kanske 20 kr över eller nått sånt men det är ändå helt OK.
Men det är tack vare mamma det...Fick 2 par skor av henne som är skitsnygga.
Får lägga upp bilder på allt som jag köpte någon annan dag, just nu orkar jag inte lägga upp och in några bilder på datorn, men kan ju berätta vad jag köpte i alla fall utöver skorna.
Blev 3 linnen från Cubus och 2 linnen från Gina...Nu kommer jag att bli jättefin på semestern ;)
Köpte även 2 st nagellack som jag måste prova, hoppas att det blir fint i alla fall...

Sen idag på kvällen så blev det grillning med några kompisar och deras pojkvänner, Jerry jobbade tyvärr natt så han kunde inte vara med...*Snyft*
Är ju roligare när du är med älskling.
Jaja, vi grillade i alla fall fläskfilé och sen grillade vi lite grönsaker också, det var riktigt gott det..
Efter att vi ätit spelade vi även en omgång kubb, tyvärr så vann killarna över oss tjejer men det var en mycket jämn match!
Tack för en bra match! :)

Nu sitter jag här vi datorn och ska hoppa ner i säng, ska bara ta bort sminke och fixa i ordning mat åt katterna och sen tömma deras toalett :)
Natti natti allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0