Helgen

Gud vilken underbar helg det har varit!
I Lördags då var jag först ute med katterna på baksidan en sväng och jag passade på att sola litegrann.
Det är bäst att passa på när det är så fint väder!

Sen vid 14-tiden så åkte Jerry och jag till Mcd och käkade...
Jag tog en Big mac och Jerry han tog en Mc feast och sen köpte vi oss en varsin Mc flurry i värmen!
Efter det så åkte vi ut till Jerrys farfars sommarstuga och bara slöade, blev även premiärdoppet då...
Var 23½ grad i vattnet så det svalkade skönt i början men sen efter ett tag blev det skönt så man kunde ligga kvar i...
Vid 18-tiden så åkte vi därifrån för att åka vidare till nästa sommarstuga...
Gjutviken nästa (där har Jerrys morbror sommarstuga).
När vi kom dit så fick vi grillat och det var hur gott som helst.
Det var kul att hinna träffa så många nu när vi var lediga, emn eftersom att Jerry skulle upp och jobba tidigt på söndagen så åkte vi hem i hyffsad tid.


Söndagen var det ju lika fint väder som lördagen om inte finare.
Ringde till mamma och frågade om hon hade några planer eller om vi skulle åka och sola och bada någonstans.
Hon skulle inte göra något speciellt så det fick bli Jerrys farfars stuga idag också...
Låg och njöt i det underbara vädret men sen fick det bli att slänga sig i sjön!
Haha, Marlén hördes nog över hela våtsjön, men jag älskar att härja i vattnet...
Stackars lillebror bara som råkade ut för mig och mina "klor" *asg*
Menhöll ju på att dö av skratt sen fick jag panik och var tvungen att få tag i nått så jag kunde andas...

Tack för en underbar helg ni som var med...
LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0