Jobba

Idag har man jobbat heldag!
Passade på att skylta om inne på barnvagnen oxå och det blev riktigt bra...
Är en massa bra priser på bilstolar just nu så bäst att ni passar på ;)

Efter jobbet så åkte jag och handlade litegrann, köpte mat till imorn för då kommer lillebror hit och äter och sen ska han sova över oxå eftersom att Jerry är till Hultsfred...
Blir fläskfilé och någon sorts pommes till med lite bernisås ;)
För er som inte vet vad berni sås är så är det bearnesås eller hur det nu stavas...
Sen när jag kom hem från affärn så fixade jag i ordning ett grattiskort till Leona som fyller ett år!
Lägger upp en bild när hon har fått det :)
Sen kom mamma hita och hälsade på så då dammsög hon halva lägenheten, tack så jätte mycket mamma...
Efter det hjälpt hon mig att göra fint i badrummet, bytte gardiner + att vi hängde upp ett par ljuslyktor i fönstret.
Det blev jätte fint, känns fräscht inne i badrummet nu...

Nej dags att gå vidare till soffan och försöka att få tag på älsklingen en sväng innan man ska sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0