Lördag

Jaha igår var det lördag, jobbade kl.10-15...
Det var verkligen hur mkt folk som helst så kändes som man inte hann hjälpa alla.
Gick in och bytte av Jenny på Barnvagnen också så stod jag där sen resten av dagen!
Är ju hur varmt som helst att jobba i affär nu, speciellt när man inte har världens bästa ventilation...

På kvällen så åkte jag hem till storebrors svärföräldrar.
Vi grattade Angelica för att hon har pluggat klart nu...3 långa år!
Grattis gumman...Micke, Angelica och Marcus hade köpt förköp till statt eftersom att E-type var där och spelade, själv följde jag inte ens med ut...
Var inge sugen alls så tur att inte jag hade köpt nått förköp!

Min outfit för lördagskvällen :)

    

Nej dags att göra sig i ordning!
Kan ju inte se ut som ett troll hela dagen!
Ha de gott!!

Kommentarer
Postat av: saraah

Gud va fin du är gumman, VERKLIGEN! <3

2008-06-14 @ 01:28:47
URL: http://aranele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0