Måndag

Idag har jag jobbat kl.10-14, en alldeles lagom arbetsdag i det här sköna vädret.
När jag slutade så gick in på Bokia en sväng, var tvungen att handla in lite nytt så att jag kan avsluta Kroatien albumet för snart är det ju dags för nästa utomlandsresa och då blir det ju att göra ett till album och då är det lika bra att vara helt klar med det förra...

Sen när jag kom hem så var Marlén jätteduktig.
Först så plockade jag ur och i diskmaskinen och sen efter det så satte jag igång att dammsuga hela lägenheten, det var välbehövligt men nu är det så fint så...Passade på att skura golven också...
När jag håller på att skura vardagsrumsgolvet så ser jag nått svart smalt, trodde först att det var nån tråd eller nått men sen när jag går närmre så upptäcker jag...
SEEELLLLMMMMMAAAAAA! Hon hade bitit av sladden till våran nya stereo. Vi hade hunnit ha den uppe i kanske 4 dagar och så gör hon så...
Skulle börja skälla på henne men då lägger hon sig tätt bredvid mig i soffan och börjar spinna och ni som vet hur högt och mysigt det låter när Selma sätter igång med det, ja ni förstår ju själva att det inte gick att fortsätta...
Tur att du är så söt Selma!



Snart är det dags att bränna lite fett också, ska straxt iväg till träningslagret och dansa lite BodyJam...
Ska bli skönt...
Nej nu ska jag äta glass och inte göra nånting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0