Midsommarafton

Idag är det midsommarafton...Jösses!
Går ju hur fort som helst...Just nu sitter jag inne på Barnvagnen och jobbar.
Ska jobba till kl.13 sen bär det av för att fira midsommar, ska hem och hämta Jerry först bara och se så att han är vaken. Stackarn har ju jobbat natt så han kommer nog inte att vara så pigg ikväll :)
Får se till så att han dricker nubbe och håller sig vaken...Själv har man köpt tequila rose som man ska sitta och shotta, det är lyx att dricka sånt gott medans de andra får dricka sin nubbe..Men de tycker ju om det så!

Nåja tillbaka till jobbet.
Har redan haft inne mer kunder än vad jag hade trott, får väl se om det håller i sig.
Haha...imorse föresten så trodde jag att jag hörde min väckarklocka så jag går raka vägen in till badrummet och börjar med att raka benen och sen in i duschen.
Sen när jag tittar på klockan upptäcker jag att den bara är 05.35 *suck*
Jaja, nu hade man ju i alla fall hunnit fixa i ordning det mesta så gick jag och la mig men väntade tills Jerry kom hem kl.06 så vi kunde sova tillsammans *myyys*
Sen vaknar jag igen vid 08.20, hade ställt min klocka på 08.30 så jag somnar om igen...Under dom 10 minutrarna så hinner jag drömma värsta drömmen...

Drömmen:
Vaknar och tittar på klockan..Shit! Nu har jag försovit mig också...Upptäcker att klockan är 12.30 och jag skulle jobba 10-13 (precis som jag ska göra idag). Bara att ta upp telefonen och ringa till chefen och säga som det är...
Skyndar mig att göra mig i ordning...Sen mitt i det så kommer Frida förbi med en trisslott (är någon som fyllt eller nått) så då skrapar jag den och vinner 50 kr x 400.000 *haha...helt sjukt*
Men är fortfarande jätte stressad så jag tar bilen och sticker till jobbet, halvvägs upptäcker jag att det är något som jag glömt (fråga mig inte vad) så jag åker hem igen...går in i lägenheten och hämtar det jag ska, sen när jag kommer ut så är bilen borta...What??? Då ser jag Jerry står och skrattar...skitkul!

Sen vaknar jag av att klockan ringer....
Snacka om att jag kollade på klockan hundra gånger då, vilken tur att det bara var en dröm.
Så nu sitter jag här på jobbet och fördriver tiden... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0