Söndag

Jaha, då var det söndag då...
Det betyder att det är dags att jobba imorn igen, men jag ska inte klaga för jag jobbar bara 10-14 så det känns skönt.
Blir sista gången som jag kan vara med och dansa på Jamen imorn också för de är bara 3 gånger kvar nu och de andra 2 gångerna så kommer jag jobba till kl.18. *suck*
Får hoppas att de lägger till något nytt roligt danspass...

Idag har jag i alla fall haft sovmorgon :)
Gick nog inte upp förrens vid 11.45 eller något, är ju så himla skönt att sova!
Då gick jag i alla fall upp och gjorde i ordning frukost och tittade på någon film på canal+ under tiden.
Sen tog Marlén sig i kragen och började damma...Blev så fint!
Men när jag ändå var igång så åkte dammsugaren fram också så nu har jag städat hela lägenheten...*sköööönt*
Passade även på att ändra om lite här hemma också, får se vad Jerry tycker när han kommer hem från jobbet.

Hoppas att han ringer snart så att jag kan göra i ordning katterna, ska nämligen hem till svärmor och svärfar och äta mat och umgås lite innan dom åker till Bulgarien på Tisdag.
Ska bli mysigt...alltid trevligt att umgås :)

Nej dags att göra något vettigt, hoppas att ni läsare har fått lite att läsa i alla fall
Puss på du...Hihi...Gissa vem ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0