Torsdag

Idag har jag varit ledig och det har varit hur skönt som helst!
Har hunnit med att vara frissan igen för kortade av längden i nacken så nu är det väldigt kort, men jag är verkligen skitnöjd!

Sen har Jerry och jag varit iväg och letat lite golv...
Hittade ett fint på Hallbergs som vi ska köpa.
Kostade 119 kr/m2 så det blir lagomt, tur att jag har fått pengar tillbaka från skatten :)
Kommer att bli så skönt när vi äntligen är klara med vardagsrummet.
Måste bara hitta någon fin matta också och sen är det ju lister kvar också!

Imorn så är det midsommarafton.
Snacka om att veckorna bara flyger förbi...
Ska jobba imorn också kl.10-13 och sen ska jag hem och se till så att Jerry är vaken.
Sen ska vi åka ut till Jerrys farfars stuga och fira med hans släkt...
Ska bli himla roligt!
Angelica och jag har köpt tequila rose som vi ska nubba med :)
Bra mycket bättre än det som de andra har *haha*
Ska sova över där också och sen på kvällen kl.21 så är det BIO...ÄNTLIGEN!

Nej dags att gå..
Ha de så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0