Jobb å slit

Har jobbat idag *suck*
Jag kommer nog aldrig lära mig att tycka om att det ska vara öppet 10-15 på lördagar!
Tycker att det är så himla onödigt eftersom det ändå inte är folk fram till klockan 15...

Det är säkert bra för klädaffärerna eftersom att deras målgrupp går ju upp senare på mårnarna och går ner på stan när de har vaknat, vilket är framåt 12-tiden.
Men för oss som har den yngre målgruppen (ca.1-11 år) så kommer juh de flesta till kl.10 så att dom har sina ärenden fixade så tidigt som möjligt och då är det folktomt vid kl.14!
Jaja, What tod do...What to do!
Jag fick stänga både barnvagnen och Leklådan idag så kom väl hem vid 15.25, det är ganska sent för att vara lördag, gud va bitter jag låter. Skärpning Marlén

Men men, har ju i alla fall söndagen helt ledig och det ska bli himla skönt.
Får se vad man ska hitta på då.
Ha en fortsatt bra lördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0