Långtråkigt!

Sitter på jobbet och försöker att fördriva tiden, men vet inte riktigt hur det går om jag ska vara ärlig!
Jag trodde att eftermiddagen skulle gå fort eftersom att jag hade sån sen lunch idag, men ack så fel man kan ha.
Nuh är det ju i å för sig inte lång stund kvar men ändå...
Ska på scrapbooking kväll ikväll också och det ska bli himla kul, ska köpa med ett par nya stämplar också och sen ska jag hem och pyssla, eller också får jag göra det i påsk eftersom att jag ändå är långledig då :)

Sitter inne på barnvagnen och jobbar, men tyvärr så¨är det inte så mycket folk inne...
Förstår faktiskt inte varför? Jag menar vi har ju jätte fina kläder och det måste ju finnas en hel del med blivande föräldrar i Karlskoga eller också är det väl inge babyboom i år *typiskt*

Jag kommer att vara helt galen när jag får barn, kommer att köpa allt!
Kolla bara in alla söta kläder som finns...Helt sjukt!
Nej nu ska jag jobba vidare!

På återseende ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0