Nyfriserad

Gud vad skönt!
Var iväg till frissan idag, vet inte när jag klippte mig sist.
Var i alla fall hur skönt som helst och nu har man ju lite mer frisyr igen mot vad man hade förut...
Har klippt lugg nu igen vilket jag får för mig att göra ibland och jag blev verkligen jätte nöjd!
Tack så mycket Sarah, va duktig du är *ler*

Så nu är man påskfin i håret också, skulle behöva färga håret igen också men det får vänta ett tag, blir så dyrt annars på, en gång!
Nu har Smulan godkänt den nya frissan också...det var fortfarande lika gott att slicka i mattes hår *Haha*
Du är allt bra go du snuttan min!

Älskar våra små underbara tjejer, Ni förgyller tillvaron *kysss*

Kommentarer
Postat av: saraah

Tack sötnos:)

2008-04-03 @ 22:05:17
URL: http://aranele.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0