Party!

Nu börjar jag bli lite orolig *haha*
Jag har varit ute flera helger i rad nu och det är verkligen inte bra!
Nu är det bäst att man vilar upp sig ett tag känner jag och låter Statt vara ifred så att man nån gång tycker att det blir kul att gå dit, jag menar det blir ju lätt så att man tröttnar om det är det enda utestället som man går till när man väl går ut...
Tacka vet jag förfester, det är ju oftast dom som är roligast men ändå betämmer man sig för att man ska ut på Statt vilket oftast inte alls blir lika kul som innan!

När ska man egentligen lära sig att stanna hemma och fortsätta partyt där??
Jag menar tänk vad mycket mer man kan dricka hemma och till ett mycket bättre pris *fniss*
Sen slipper man dom där förbannade toalettköerna som man får stå i jämnt!!!
Men man kan juh i å för sig vara så fräck så att man sätter sig i handfatet på tjejtoan på statt om man inte orkar vänta tills det blir ledigt.
Vet juh att det händer och det är heeeelt j*vla otroligt!
Undrar o hon gör så hemma också??
Hmm...Det antar jag att vi inte kommer att få reda på!!

Nej dax att sega lite i soffan innan man ska köra bilen på lagning och innan det blir dags för tacos *mmm...mums*

Kommentarer
Postat av: Emma

joo dee är pra :P ska ni ut nästa helg?

2008-03-10 @ 18:49:11
URL: http://emmafridaelisabeth.blogg.se
Postat av: Emma

hihi gjorde det där fylletestet.. men vågar inte publicera det :D hahah

2008-03-10 @ 18:49:36
URL: http://emmafridaelisabeth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0