Påsk städning

Hujeda mig *fniss*
Idag har jag storstädat hela lägenheten så nu är den påskfin...
Typiskt bara att man inte har så mycket påskpynt, men det får jag köpa till nästa år!

Jerry han jobbar till kl.18 så då har jag passat på att dammsuga, damma och moppa golv.
Lagade även mat åt min man som han kom och hämtade.
Känns i alla fall jätte skönt att slippa se alla dammråttor springa omkring överallt i lägenheten.

Ikväll så ska vi till Ann och Bosse och fira påsk med dom + några till i Jerrys släkt.
Sen imorn ska vi fira påsk med mamma, pappa, bröderna och Angelica.
Då ska vi vara hemma hos oss så därför var det extra skönt att få det fint i här hemma.

Nej nu ska jag äta lite taco rester *mmm*
Sen blir det att hoppa in i duschen och göra sig fin för kvällen...

See Ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0