Äntligen helg

Har jobbat 14-18 idag men innan jag började jobba tänkte jag ta mig en sväng på stan!
Hittade lite smink som jag hade tänkt köpa men sen hittade jag även ett par jätte fina jeans (trekvarts).
Nu har Jerry och jag precis gjort hemmagjord pizza så nu väntar vi bara på att den ska bli klar!
Mmm...Gud va gott!

Sen ska vi nog bara mysa framför teven, köpte någon film som vi nog ska kolla på!
Ska bli så skönt att bara få vara ledig i helgen, passa på att njuta ute i solen...
Tar nog med mig katterna ut imorn också och lägga mig på en filt och läsa lite, skönt för dom att få komma ut lite också och få lite frisk luft...

Ha de super allihopa!
Nu orkar jag inte sitta mer framför datorn, uppdaterar mer i slutet av helgen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0