Fyndat

Idag började jag inte jobbet förrens kl.14 så då passade jag på att gå på stan lite innan...
Tog en promenad idag till stan och det gick bra, hade med mig Ipoden så då gick det undan minnsann.
Man går ju automatiskt i takt med musiken *Haha*
Nåja, gick in på Wedins och köpte mig ett par Slip-in som jag har tittat på denna veckan, fick lite pengar av älsklingen för får ju inte min lön än...
I alla fall, när jag tittade på skorna igår så kostade dom 199 kr och sen idag..Till min lycka...Så kostade dom bara 99 kr...Nöjd!
Så nu har jag ett par fina skor...Får se om jag kan promenera i dom hem sen efter jobbet...
Ska i alla fall ha med dom till Rhodos *Längtar*

image55

Lyllo mig!

Kommentarer
Postat av: Anette

Näe! Rhodos! Fan va avis jag blir. Har varit där några gånger förut, men var ett tag sedan nu. Är nog en av mina favoriter i Grekland. Blir så avis så pannan lyser grönt just nu...

2008-05-15 @ 21:21:27
URL: http://anettej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0