Gräsänka...Igen!

Jaha nu har Jerry åkt till Stockholm för en utbildning med jobbet.
Han bor på Hotell i Solna, skjutsade honom till Degerfors station förut för han åkte tåg därifrån, ska hämta honom igen på tisdag kväll...LÄNGTAR!
Det är helt sjukt hur mycket man kan sakna någon, nu har vi ju bara varit ifrån varandra några timmar men saknar honom redan så att det gör ont...Jag älskar verkligen min underbara pojkvän!

image50

Räknar ner dagarna och bara väntar på att det ska bli tisdag kväll!
Får försöka hitta på lite saker så att tiden går fortare!

Du och jag för alltid älskling!
Vill leva resten av mitt liv tillsammans med dig..
Puss puss puss din Marlén för alltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0