Jobba

Nu är snart arbetsdagen slut...
Den har faktiskt gått riktigt fort, jag har varit inne på Barnvagnen hela dagen och slitit.
Har hängt upp och vikit en massa nya kläder så det har varit riktigt roligt!
Gud vad mycket fint det finns, ni måste komma in hit om ni letar söta (lite dyrare) barnkläder...
Esprit har hur mycket som helst, blir kul att se om man får sälja något av de nya kläderna snart. Blir kanske inget idag eftersom klockan snart är 18, men det blir väl imorn i alle fall...(Vet att det heter i alla fall, men jävlas med Jerry) ;)

Ska promenera hem idag från jobbet, det ska bli riktigt skönt för vädret blev ju riktigt lyckat idag också...
Väl hemma ska jag kolla på en av mina nya filmer som jag köpte i Ullared, är nog en tjejfilm så jag passar på att titta på den ikväll eftersom att Jerry ändå jobbar natt!
Nej nu ska jag plåga mig igenom sista halvtimmen på jobbet, har ingen aning om vad jag ska göra för att fördriva tiden men nu är det ju som sagt snart slut på ännu en arbetsdag!

Får tacka The Big Boss också för glassen, den smakade fin fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0