Pyssel

Idag har Emma och jag haft pysselkväll!
Lyckades att göra 2 styckna kort (ett varsitt).

    

Har gjort ett grattis kort till en på jobbet som fyller 60 år...Vi har lagt ihop lite grejer från oss arbetskompisar :)
Har fixat en fin liten present till henne också och sen så lovade jag att fixa ett kort...
Var inte världens bästa dag att pyssla på, men det gick ju till slut!
Kändes som om det mesta sket sig!

Nej nu är det läggdags och imorn är det dags för en ny arbetsdag men då jobbar jag bara kl.14-18 så det kommer nog att gå fort!
Ha de gott allihopa!


Tack emma för en trevlig kväll!
Vi får ta en pysselkväll med fotoalbum nån kväll också :)

Kommentarer
Postat av: emma

Haha ;) ja, men det får bli en kväll då vi koncentrerar oss lite mer tror jag. Har inte råd med lika många missar i fotoalbum ;) haha

2008-05-15 @ 00:14:35
URL: http://emmafridaelisabeth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0