Tisdag

Jaha, idag har man varit duktig :)
Har jobbat heldag idag...Har varit ganska mycket jobb också!
Har hämtat in varor från ett "lager" och sen lagt in och packat upp lite sånt, slängt lite kartonger och sen har ag försökt att hjälpa Jenny med en vagn inne på Barnvagnen.
Skulle trycka dit några tryckknappar men vi lyckades inte...
Var nästan så att fingrarna domnade bort för att man fick ta i så!

Sen i alla fall när jag kom hem från jobbet straxt efter 18-tiden så har jag varit ute och gått i ca.1 timme...
Är mycket nöjd med mig själv för igår var jag ju iväg och körde BodyJam också så veckan har börjat bra!
På torsdag ska jag på spinning också, skulle egentligen ha jobbat 14-18 men lyckades få byta och jobba 13-17 eftersom spinningen börjar kl.18.
Ska bli så himla kul att komma iväg på spinning för nu känns det som det var evigheter sen...

Nej nu hoppas jag att Jerry kommer hem snart så att vi kan åka och handla och sen fixa gott käk :)
Ha de så jätte bra allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0