Helgen

Happ, nu är det snart helg.
Jag ska bara iväg och göra mina 4 timmar nu sen får jag ta kvällen, jobbar juh imorn oxå 10-15 men får hoppas att det går hyffsat fort.
Ikväll ska jag och mamma i alla fall till Johny & Pia så att Johny kan kolla Hyundaien, för det är något som låter under bilen och jag tror att det bara är något som hänger löst...Får hoppas på det i alla fall så man slipper köpa en massa nya delar när man ändå inte ska ha den kvar!

Imorn så är det ju fest hos chefen som jag skrivit om i ett tidigare inlägg, blir säkert kul!
Hoppas att de flesta kommer bara :)
Sen söndag blir nog bara en slöarsöndag, lite träning på kvällen bara men annars så blir det nog inte så mycket mer liv och rörelse.
Passa på att träffa Jerry också eftersom att han jobbar denna helgen :(
Nästa vecka ska vi i alla fall börja kolla lite julklappar.
Hoppas att man hittar något bara, men det gör vi säkert!

Nej nu ska jag klä på mig och göra mig i ordning det sista innan jag ska till jobbet...
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0