Hemma

Suck...Förkylningen har blivit värre så idag fick jag stanna hemma från jobbet :(
Så himla typiskt att man blir sjuk nu för att man ska jobba heldag några dagar, behöver ju timmarna men imorn så får det blir att gå iväg i vilket fall som helst...

Har jag gjort idag då?
Har hunnit att pyssla litegrann, visar i nästa inlägg :)
Sen har jag lyssnat på musik, sovit en stund, kollat på TV och ätit mat med Jerry...
Jerry är iväg till Axin nu så jag passar på att skriva lite blogg och bara vara...Hihi!
Bullen var nyss här med pengar oxå till Hampus doppresent :)
Är till honom jag har gjort ett kort...

Vad har ni gjort idag?
Berätta gärna för behöver ha nått att läsa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0