Host host...

Har åkt på nån förkylning.
Hostar och är trälig i halsen + att jag är så himla snorig.
Så typiskt bara för att jag ska jobba heldag måndag, tisdag och onsdag, behöver ju timmarna också men jag får pröva att jobba imorn.
Går det inte så går det inte då är det ju inte så mycket jag kan göra åt det.
Bara att hoppas att det går över för snart börjar ju julruschen och då blir det verkligen fullt upp på jobbet.

Nej hem till "Ensam mamma söker" och krypa ner under en filt i soffan :)
Vilken skön söndag, synd bara att Jerry jobbar så han inte kan vara hemma och mysa  med mig, men inatt är det ju sista natten så det blir skönt.

Ha en underbar söndag kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0