Inte så smart

Det var inte så smart att vara iväg och träna igår.
Känner mig sämre idag igen så jag skulle ha skippat dansen...
Nu har jag i alla fall legat framför teven och slumrat till lite då och då, det var himla skönt i alla fall!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva men jag kan ju berätta lite vad som händer i helgen.
Imorn (fredag) så jobbar jag 14-18 sen på kvällen vet jag inte vad det blir än för Jerry ska på Wickan för hans gamla band ska spela där, får se ifall jag är tillräckligt snäll om jag kanske får följa med :)

Lördag så är det dop kl.15 i Degerfors för då ska Hampus döpas...
Ska bli himla kul att se honom igen för sist jag såg honom var han bara några dagar gammal.
På kvällen ska jag hem till Tommy, (Fridas karl), och bada tunna men jag har inte riktigt bestämt än om jag ska bada eller om jag ska umgås bara. Får kolla hur det är med förkylningen och om jag vågar visar mig i bikinin :(

Söndag så har vi inte planerat nått än och så får det nog förbli.
Skönt att ha en dag där man inte gör något speciellt i alla fall och är hemma hos katterna, för nästa vecka så kommer det ju inte bli att Jerry och jag ses så mycket eftersom att han jobbar 18-06 måndag, tisdag, fredag, lördag och söndag.

Nej dags att slå en signal till Jerry.
Ni får ha en underbar kväll!
Vad ska ni hitta på i helgen då? *nyfiken*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0