Jobbat

Japp, idag har jag jobbat 10-18 och det gick riktigt bra.
Har bl.a. byggt ihop två vagnar som några kunder ska hämta, en hämtade idag och den andra kommer imorn.
Alltid lika kul när det är några/någon som beställt någon färg som man inte sett förut.
Tror nog att de kommer att bli nöjda i alla fall :)

Efter jobbet blev det träningslagret på en gång.
Var juh dags att dansa idag och det gick riktigt, riktigt bra...
Hade ju tänkt att ta det lite lugnare idag eftersom att jag inte är helt kry än, men det gick ju inte när man stod där och skulle skaka på arslet...man rycktes ju med lixom ;)

Efter det blev det hemfärd men först till Jerry på jobbet med lite mackor och lite snask till natta :)
Sen åkte jag hem och mötte upp mamma så hon var här till straxt efter 22.
Tack för sällskapet...Nu kör vi snart ;)

Ha en bra kväll...
Själv har jag precis duschat så nu ska jag kolla på nån film innan jag stänger mina gröna...hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0