Kunder

Herregud, jag trodde jag skulle bli tokig på en kund idag.
Som vanligt så är det sista kunden som det ska ta tid för så idag fick jag jobba till 15.15 och det var ju mindre roligt eftersom att det redan är få timmar som Jerry och jag ses idag.
Jaja, knövlade i alla fall om de skulle ha en åkpåse eller en fotsack så vi provade en massa så därför som det tog sån himla tid men till slut så fick det bli fotsacken efter många om och men...

Annars idag så har lördagen gått fort.
Hade ganska mycket folk innan före kl.12 men sen efter det så blev det ganska dött, dök väl upp en och annan kotte lite då och då men inte blev det någon bra försäljning idag..Skit samma!
Hoppas det drar igång till Jul snart bara..

Dags att surfa vidare, sen ska jag försöka att få håret att hålla volymen också och det är ju inte det lättaste.
Gud vilket gnälligt inlägg det här blev, men man kan ju inte vara på topp jämnt!
Vad ska ni hitta på ikväll?
Får dåligt med svar på mina frågor som jag ställer här på bloggen..:(

Kommentarer
Postat av: Kicki

klart man får gnälla i sin egen blogg :) fin blogg förresten!

& jag tillhör nog kategorin kunder du varit trött på ibland, för visst jobbar du på barnvagnen i karlskoga ? :)

2008-11-23 @ 17:34:29
URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: Lillebror =D

hehe, du e bra på att gnälla syrran XD

2008-11-24 @ 02:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0