Ledig dag

Japp nu har min lediga dag börjat :)
Är ju ledig varannan torsdag och klockan är juh efter midnatt nu så...
Imorn så ska jag iväg och klippa mig kl.11.30 och det ska bli så himla skönt för nu är håret för långt för att ha den frisyren som jag klippte till förra gången ch för kort för att ha uppsatt.
Ska i alla fall köra samma frisyr imorn som förut.
Trivs bra med den :)

Sen efter klippningen blir det hem och dammsuga.
Tommy och Frida kommer hit kl.18 för då ska vi bjuda på middag innan vi ska åka till Kristinehamn och spela bowling.
Det kommer att bli så himla kul, kul att hitta på något som man inte gör varje dag.
Jag skriver mer imorn och förhoppningsvis åker kameran med till bowlingen så då bjuder jag på lite bilder också :)
Ha en bra kväll/natt...Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0