Onsdag

Jaha, kände att jag var tvungen att uppdatera litegrann även fast det inte har hänt så mycket!
Igår så jobbade jag 10-15.30 för det var dåligt med personal.
Kunde inte jobba heldag för var tvungen att fixa födelsedags- och farsdagspresent.
Tror nog att pappa kommer att bli nöjd...

Sen efter det så var jag ivg på Bodyjam och Jerry körde spinning.
Dansen gick sådär igår, kändes inte så jätte bra men men...Det kan ju inte göra det varje gång!

På kvällen åkte vi till Tommy och Frida och käkade tacos.
Det var riktigt, riktigt gott :)
Slutade med att jag kollade på TV själv för Frida, Tommy och Jerry somnade i soffan men jag är ju van så det var ingen fara...Haha!
Var i alla fall riktigt mysigt igår att träffas och käka, nästa gång så är det Jerrys och min tur att bjuda på käk.
Nej nu ska jag nog lägga mig i soffan en sväng innan det är dags för operation storstädning...
I alla fall dammsuga och moppa golv sen så ska det väl dammas också men vi får se vad vi orkar med.
Jerry ska iväg och spela innebandy sen så då får jag se vad jag ska hitta på.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0