Paus...

Har tagit mig en liten paus i städandet...
Nej då..men Jerry håller på att dammsuga hall, badrum och vardagsrum så jag väntar på att jag ska få dammsuga kök och sovrum, men har i alla fall gjort rent handfat och toalett.
Håller även på att fixa lite käk...så det är full rulle!
Idag blir det kycklingfilé, ris och sås av något slag och sen självklart brocolli...Mmm!

Sen ska jag moppa golven också, får se om jag drar över med dammtrasan en sväng också där det är som värst.
Har fått en ny lampa i fönstret nu också i köket och det blev skit bra!
Frida och Tommy köpte med den från IKEA så jag får betala henne när lönen kommer in på kontot.

Nej dags att kolla till maten...
Jag skriver nog lite senare även fast det inte är en sån händelserik dag.
Ha de toppen så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0