Riktigt nöjd

Ja det är jag faktiskt idag efter kvällens spinningpass.
Jag lovade att jag skulle trampa lite extra för Jerrys eftersom att han jobbade ikväll och inte kunde vara me och det gjorde jag minsann. Var verkligen helt slut idag efter sista låten, men fy faaan vilken härlig känsla det är efteråt.
Finns nog ingen träning som gör att man känner sig så nöjd efter passet!

Nu är det i alla fall dags att krypa ner i sängen och läsa lite bok.
Är snart dags att börja på en ny bok så har ni någon som ni kan rekomendera??
Dela gärna med er i så fall för jag vet verkligen inte vad jag ska läsa härnäst!

Har hunnit med att plocka ur och i diskmaskinen oxå.
Är juh skönt för Jerry att komma hem till ett städat kök efter en tuff natt!
Funderar på om jag ska fortsätta lite med städandet imorn, men det beror allt på hur det går på jobbet.
Jag ska jobba heldag imorn så kommer ju inte hem förrens kl.18 men det ska nog hinnas med :)

Nej natti natti allihopa!
Sov sött och dröm söta drömmar.
Det ska i alla fall jag försöka göra, hatar mardrömmar och speciellt när man sover själv och man vaknar och är helt förstörd...scary!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0