Snart helg

Gud vad skönt.
Snart får man ta helgen, imorn jobbar jag bara till kl.14 så det känns så himla skönt.
När jag slutat ska jag hem och äta och byta om för sen åker vi in till Örebro.
Ska kolla lite julklappar och sen ska vi åka till en som är intresserade av våran Hyundai, han bor ändå i Örebro så när vi ändå ska dit så kan vi ju gärna åka till honom och visa bilen.
Det ska bli intressant att se vad han tycker om den..håll tummarna nu för att han vill ha den!

Ikväll så har jag handlat och tvättat.
Sen har lillebror varit här och hälsat på oxå...
Men idag fick jag skjutsa hem honom redan vid 22-tiden och det är verkligen ovanligt!
Stackarn har gått och blivit gammal ;)
Nejdå, men var allt tvungen att stri lite med honom..Hihi..Syskonkärlek kallas det!

Nu ska jag i alla fall fortsätta min kväll framför teven.
Får se om jag lyckas hitta nått att titta på för annars så får det väl bli sängen lite tidigare än vanligt men det kan juh vara skönt att lägga sig i tid i å för sig men känner jag mig rätt så kommer det inte att bli så ändå.
Även fast det kanske inte finns nått att se på TV:n :)

Vad ska ni göra i helgen då?

Kommentarer
Postat av: Lillebror =D

haha, ja e inte som ja va förr ^^ men vi hörs imöra igen ;)

2008-11-28 @ 17:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0