söndag

Idag gick jag inte upp förrens kl.1 och det var himla skönt att få ligga och dra sig ordentligt!
Gick upp och la mig i soffan då och slöade vidare litegrann och väntade på att Jerry skulle vakna till.
Vid 13.30 kom han upp och gjorde mig sällskap i soffan, sen blev det lite träning.
Jerry körde lite styrka och jag åkte och handlade under tiden.
Blev tacos idag...Skräll!
Men den här veckan hade vi inte ätit det så då är det ju helt OK..eller?
Det tycker i alla fall jag och Jerry!

Efter att vi ätit så skjutsade jag iväg Jerry till jobbet och sen var det dags för mig att träna.
Körde BodyJam idag och det gick så himla bra...Nu kan man verkligen ta ut svängarna litegrann men fy tusan vad kallt det var i salen när vi skulle börja.
Var bara 12 grader därinne och sen när vi hade kört klrt så blev det i alla fall 15 grader men då hade vi ju ett "element" som hjälpte till att höja värmen.

Nu på kvällen så har mamma varit här och hjälpt mig färga håret.
Nu är det lite rödaktigt, men fortfarande väldigt mörkt men jag blev riktigt nöjd i alla fall.
Är juh väldigt rött i benan men det komer ju att försvinna lite efterhand.
Skönt i alla fall att få en varmare ton i håret nu, lägger upp en bild på det någon annan dag för nu är jag nyduschad och inte det minsta i ordning gjord så vill ju inte skrämma ihjäl er!

Nu blir det i alla fall TV:n igen.
Hoppas det finns något att se...Håll tummarna! ;)

Kommentarer
Postat av: Kicki

hehe, ne tror inte jag brukar trycka i en affär precis vid stängning. men man kan vara en jobbig kund för de ;)

oohja nu väntar jag med spänning på att få gå ut med vagnen.. väntan blir ju som max 24 dagar till :)

2008-11-24 @ 14:05:00
URL: http://kicki.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0