Söndag

Gud vilken soft söndag det har varit.
Jag gick upp straxt efter 11 och då blev det lite frukost framför teven...
Där låg nog älsklingen och jag fram till 14.30 eller nått när Emma kom hit och hälsade på.
Kollade på "Simpson the movie" också, sen fick det vara nog...Plockade ur och i diskmaskinen så nu ser det i alla fall inte lika stökigt ut i köket längre.
Jerry är iväg och spelar innebandy nu och sen vid 20-tiden ska vi hem till Ann, Bosse och Emma och käka mat så det blir himla mysigt!
Själv ska jag hoppa in i duschen nu så man blir människa igen...Haha!

Ha en underbar söndag kväll för det tänker i alla fall jag ha...

Kommentarer
Postat av: lovisa

åh det vore bra, blir panikhandla dagarna innan julafton då;P

2008-11-17 @ 13:09:05
URL: http://lovisap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0