Tjo va de va livat...

Ja herregud det blev en riktigt blöt fest i lördags!
Hann med att spela ölspelet 2 gånger och det var två olika ölspel..Haha!
Jag hade i alla fall skit kul och det tror jag att alla hade.

Tobbe gjorde debut på statt också och skitungen fick hugg också...
Men det är ju så det ska vara tycker jag allt ;)
Har tyvärr inga bilder från festen, eller ja tyvärr kanske man inte ska säga för det kunde ha blivit vad som helst på dom bilderna. Jag måste i alla fall bättra mig och ta med kameran oftare för är alltid roligare med ett inlägg med bilder också.

Ville i alla fall tacka för en underbar kväll!
Kram på er allihopa!

Kommentarer
Postat av: Lillebror =D

Haha, tack för en trevlig kväll ^^ Igen, igen haha =D

2008-11-04 @ 03:34:33
Postat av: Storebrorsan!

Hej Syster! Ja man får tacka så mycket för en trevlig kväll i lördags :0) Hade hur kul som helst synd bara att man inte kunde hålla sig vaken :0(. Ha det bäst!



Många kramar!

2008-11-04 @ 18:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0