Typiskt mig

I lördags så jobbade jag först kl.10-15, men det gick riktigt bra.
Tiden gick hur fort som helst och det kändes inte som lördag heller, men var nära på arr försova mig i lördags för hade stängt av klockan så vaknade kl.09.20 men jag hann i tid änd :)

Efter jobbet så åkte Jerry och jag hem till Ann & Bosse och firade farsdag och käkade god mat.
Sen släppte Jerry av mig hemma vid 17.40 typ och då fick jag en lysande idé :)
Började renovera hallen, men fick bli en liten renovering, målade nämligen bröstpanelen vit.
Ska tapetsera och lägga nytt golv också men det får vänta lite, men nu är ju det i alla fall förberett och det blev faktiskt riktigt bra. Jerry tyckte också att det blev bra.
Hade målat klart vid.20.30 så då blev det TV:n med chips och dricka.
Det var riktigt gött att få sätta sig ner och slöa sen så kom Tobbe förbi och hälsade på.
Skjutsade hem honom vid.02.30 så idag har jag sovit till kl.12.00 Göööött!

Har ni gjort för spännande i helgen då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0