Underbart!

Nu har Jerry och jag varit iväg och kört ett stenhårt spinningpass.
Körde med en ny instruktör idag och jag tyckte att hon var riktigt bra, är kul med någon ny ibland så att det blir lite nya saker och nya utmaningar!
Nu är jag så himla nöjd med mig själv och det blir jag alltid när jag kört spinning.
Visste är nöjd när jag tränar överhuvudtaget men med spinningen så känns det ju så himla tydligt att det tar!
Måste förlänga mitt träningskort nu också för mitt går ut den 3:e December, får se om jag ska ta 1 års eller 2 årskort.

Nej nu är det duschen nästa och sen dags för ännu ett avsnitt av "Design Simon & Thomas".
Jag älskar verkligen inredningsprogram.
Tänk att få vara inredare och få göra precis som man vill.
Får juh vara det här hemma sån tur är, Jerry och jag brukar ha lika smak gällande inredningen och sen får jag ju fria tyglar när det gäller dekorationer...Me like :)

Ha en underbar kväll nu.
Vad har ni hittat på idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0