Varför?

Varför finns det inget att se på TV för?
Skulle kunna gå och lägga mig i tid, men känner att jag inte kommer att kunna sova nu ändå så då är det ju lite onödigt!
Men varför kan det inte vara nått bra på TV nu för, annars när man inte har tid så visar de en massa bra program eller oxå går ens favoritprogram samtidigt!

Såg ni föresten "Sanningens ögonblick" förut?
Jag skulle aldrig utsätta mig eller min familj för det...
Man kanske inte har världens största hemligheter, men jag skulle ju intevilja sitta i TV och gå igenom mitt liv och vad som hänt för de snokar juh verkligen reda på de smaskigaste :)
Måste kolla nästa söndag igen för då fortsätter de ju med Linda Rosing, se om man får reda på nått nytt :)

Kommentarer
Postat av: Lillebror =D

hehe, skulle gärna vara ärlig i tv o få pengar XD pratar ändå på tok för mykke på fyllan (A)

2008-11-10 @ 10:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0