Festsugen

Är så himla partysugen...
Vill ut och dansa och härja av mig litte men jag får vänta tills nästa helg för då blir det partyyyyy :)
Just nu så sitter jag här vid datorn och tänkte bara skriva av mig lite...Jag vet inte riktigt om vad men ville bara skriva ett inlägg, OBS detta inlägg är säkert inte ens läsvärt!

Ska försöka att ta mig in i duschen och fräscha till mig lite så får jag sova längre imorn innan jobbet..
Som alla säkert redan vet så älskar Marlén sina sovmornar och jag vill sova så länge som det bara går :)
Lillebror är här och gör mig lite sällskap, ska skjutsa hem honom sen när det är dags för mig att sova.
Skönt med lite sällskap i alla fall!
Imorn så vet jag inte vad jag ska hitta på förutom att jag ska jobba kl.10-15 så får väl se vad lördagen har att erbjuda!
Har inte så mycket pengar så det får bli ett snålt alternativ.
Men allt behöver ju inte kosta multum, får ta en kväll med mys och kanske lite fotbad eller nått...
Känns som mina trötta fötter kan behöva det i höstmörkret...

Nej duschen nästa...
Säg inte att jag inte varnade er om ni kom ända hit ner ifall ni tyckte det var onödig läsning :)
Hoppas ni fick ut nått av inlägget, jag tyckte i alla fall att det var skönt att skriva lite...Natti Natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0