Förlovningsdag

Idag så har älsklingen och jag varit förlovade i 4 år...
Gud vad tiden går fort, kommer ihåg exakt vad vi gjorde för 4 år sen..haha!
Vi smög med de där ringarna så att våra föräldrar inte skulle se, det gick ett tag men inte så vidare värst länge!
Vi var ju inte rädda för vad de skulle säga utan vi ville bara göra det i smyg..blev i alla fall väldigt lyckat och det känns som att jag har hittat mannen i mitt liv!
Tack för att du är du Jerry...Jag älskar dig och jag kommer alltid att älska dig!


Hur underbart som helst att ta studenten samtidigt och kunna få uppleva det tillsammans.
Verkligen minne för livet och sen studentbal och allt :)

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Scorett kan jag rekommendera om du blir sugen på nya boots. De hade en liten sektion med extra vida skaft :)

Haha...vi smög oxå i början...smygöva hemma innan datumet i ringen hade passerat. haha! :)

Önskar jag oxå hade fått dela min student med Jocke, men icke sa nicke :(

2008-10-30 @ 08:22:47
URL: http://milixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0