Fredag

Vilken underbar fredag!
Slutade jobba kl.15 så då åkte jag hem och hämtade Jerry och sen fortsatte vi hen till mamma och lillebror och hämtade upp dom. Sen blev det Örebro...Marieberg och Ikea :)
Jag fyndade ett linne och en polotröja från Gina och sen ett par stövletter från skopunkten...
Imorn blir det stan och köpa ett par strumpbyxor, lite tjockare material så har jag nog lördagens outfit ifall Jerry och jag hamnar på statt :)
Han är sugen som tusan men jag vet inte än...

Nu till kvällen så har Micke, Angelica, Marcus, Tobbe, Jerry och jag käkat och umgåtts...
Gjorde någon riktig god kycklinggratäng, får dela med mig av receptet någon dag kanske :)
Kollade på Mr Brooks och sen på Idol...
Sen hann det med att bli lite TV-spel också.
Micke, Angelica och Marcus har åkt hem nyss så nu är det bara Tobbe kvar och han kommer nog att stanna en stund med tanke på att Jerry fixade ett nytt Skate spel idag :)
Får se om det blir övernattningen eller om han orkar ta sig hem...

Nej dags att gå och vara social.
Jag skriver mer imorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0